Další služby
Pouze jako vzpomínka:
Poradenství k systému managementu jakosti podle ČSN EN ISO řady 900x:2001
Nabídka služeb: Vedení účetnictví
Podle konkrétních podmínek a výběru zadavatele služba může zahrnovat následující části:
· vedení podvojného účetnictví,
· vedení mzdové agendy pro malé i velké organizace,
· vedení evidence majetku.
Pro zpracování využíváme vlastní software, který můžeme přizpůsobit a tím zohlednit individuální požadavky zákazníka.
Veškeré výstupy mohou být předávány v listinné podobě nebo v elektronické podobě (ve formátu RTF, který akceptují všechny textové editory vč. Microsoft Word), některé údaje mohou být k dispozici ve tvaru vhodném pro další zpracování (např. v tabulkovém kalkulátoru typu Microsoft Excel).
Vedení podvojného účetnictví
V rámci vedení podvojného účetnictví lze kromě potřebných výstupů pro měsíční a roční závěrku zajistit např. výstupy v útvarovém členění, fakturaci, obchodní přehledy z fakturace apod.
Vedení mzdové agendy pro malé i velké organizace
Služba kromě kompletního výpočtu mezd může zahrnovat i vedení personální agendy, přihlašování a odhlašování zaměstnanců ke zdravotnímu a sociálnímu pojištění a další související úkony, např. odevzdávání přehledů zdravotním pojišťovnám, správě sociálního zabezpečení, event. i penzijním fondům. Součástí služby může být i zastupování při revizích sociálního a zdravotního pojištění a daní.
Součástí služby jsou konzultace týkající se personálních a mzdových otázek a pracovně právních vztahů.
Vedení evidence majetku
Služba zahrnuje evidenci dlouhodobého hmotného i nehmotného majetku s možností určit zodpovědnou osobu za majetek, výpočet daňových a účetních odpisů a podklady pro inventury majetku. Evidence může zahrnovat i drobný majetek.
Kontakt: Karel Svák Telefon: (+420) 534 009 595 Mobil: (+420) 737 285 360 El. adresa: sg@sg-soft.cz